Bukit Lawang dag 1 - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Niels Jenn - WaarBenJij.nu Bukit Lawang dag 1 - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Niels Jenn - WaarBenJij.nu

Bukit Lawang dag 1

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Niels

26 Juli 2014 | Indonesië, Medan

vanmorgen na een autorit van bijna 3uur aangekomen in Bukit Lawang! We slapen in een simpel guesthouse alleen koud water.. de douche is erg primitief en de wc moeten we met een bakje water.doorspoelen.. Dit wisten we (dus we gingen van het ergste uit)! Eenmaal aangekomen viel het ons alles mee.. het is inderdaad geen 5*hotel maar de kamer is schoon en de tuin is prachtig! Meteen met een aantal locals gesproken.. en jaja.. een jungletrekking geboekt.. NIELS EN JENN GAAN DE JUNGLE IN!! We blijven 1 nacht in een tentje in de jungle.. ik zeg ' één groot avontuur'!

Daarna iemand anders gesproken over slangen.. hij kon ons wel een plek laten zien waar een aantal onwijs giftige slangen zaten.. Dit hebben we natuurlijk gedaan.. wij als dappere dodo's! We.zagen 2 slangen, daarna ontdekte Niels een babyslang! Heel gaaf!
Daarna met diezelfde jongen naar de batgave geweest.. heel cool! Was al een spannende klim naar de grot toe
.. eenmaal aangekomen werd het nog spannender qua klimmen en klauteren! Binnen in de grot heel erg veel vleermuizen!

Nu samen aan tafel!  Selamat Makan!

• 26 Juli 2014 - 14:07

Cees:

Hallo Jen en Niels, stelletje waaghalzen!!
    Ik heb een foto gezien van de slang en een foto van 2 ontdekkingsreizigers of waren het 2 padvinders?
    Heel veel plezier!
    gr Cees

• 26 Juli 2014 - 14:12

Tamara:

Alles wat je in het verslag beschrijft, zou voor mij een reden zijn om het eerste vliegtuig terug naar huis te nemen! Dapper hoor van jullie! Ben stiekem wel een beetje jaloers. Enjoy!