aangekomen in Medan - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Niels Jenn - WaarBenJij.nu aangekomen in Medan - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Niels Jenn - WaarBenJij.nu

aangekomen in Medan

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Niels

25 Juli 2014 | Indonesië, Medan

Na een vlucht van ruim 12uur zijn we vanmiddag aangekomen op het vliegveld van Kuala Lumpur, KL zoals oma zou zeggen..

Na een tussenstop van ruim 2uur zijn we verder gevlogen naar Medan.

We werden opgehaald door een man met op zijn bordje 'party Carter'. Maar als snel leek het feestje in de soep te lopen.. Het lukte Niels niet om geld te pinnen.. (welke rekening/pas hij ook probeerde..) op een één of andere manier lukte het mij in 1 keer.. (trots op mezelf!!)

Transfer naar het hotel was een belevenis.. Hele gezinnen op 1 brommer.. Niet normaal!

Hotel is prima! Tijdens onze rit naar het hotel zagen wij al dat we niet veel van deze stad wilden zien.. Yak..Het is druk.en het stinkt!
We hebben deze dag dan ook gebruikt om bij te slapen zodat goed uitgerust zijn voor ons jungle avontuur.
Dan komen we meteen bij het dilemma van de dag.. Hoeveel geld moeten we pinnen voor de komende dagen? Daar is pinnen niet mogelijk.. Rekenen, rekenen en nog eens rekenen.. Schatting gemaakt en ruim naar boven afgerond.. Op hoop van zegen! Over geld gesproken; we zijn miljonair! Grootste biljet is 100.000Rupiah nog geen 7euro!

Zojuist samen gegeten voor minder dan 10eu..

Nu lekker slapen morgenochtend om 8.00uur worden we weer opgehaald! Hoogstwaarschijnlijk hebben we dan geen Wi-Fi en misschien zelfs geen bereik! Dus tot laterrr

xx

• 26 Juli 2014 - 00:30

Mama:

Wat een leuk verhaal en dit is pas dag 1 .
    Als ik jullie was zou ik er blijven als je miljonair bent , hier zijn jullie maar arme sloebers.[haha]
    Heel veel plezier in de jungle hoop dat jullie veel apen zien, maak mooie foto"s.
    Geniet maar lekker veel plezier .
    kus van ons allen