Melaka - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Niels Jenn - WaarBenJij.nu Melaka - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Niels Jenn - WaarBenJij.nu

Melaka

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Niels

30 Juli 2014 | Maleisië, Malakka

(Heb ook het vorige verslag over de jungletrekking bijgewerkt)

Dinsdagochtend om 8uur vertrokken uit Bukit Lawang.. we vlogen pas om 15.45uur maar omdat ze veel drukte verwachtten ivm einde ramadan werden we al vroeg opgehaald.

We hebben inderdaad 4,5uur gedaan over de rit, normaal zo'n 3uur. Niels en ik hebben er allebei niet veel van meegemaakt want we zaten nog niet in de auto of ze sliepen alweer.

Ook de vlucht van Medan naar Kuala Lumpur hebben we niet echt meegemaakt.. Ik (Jenn) heb het opstijgen niet meegemaakt, Niels het landen niet. Vervolgens weer 2 uur in de auto naar het volgende hotel.
Om 20.00uur kwamen we in het hotel aan. Kortom dit was een reisdag. Na aankomst even de kamer geinspecteerd.. het bed zag er heerlijk uit.. top dat hadden we nodig!

Snel gegeten en daarna lekker naar bed.. dachten we.. Jammerrrr
Ik had al vanaf eind van de middag al last van mn buik en misselijkheid maar het zette toen nog niet echt door.. Niels werd na het eten niet lekker.. jullie raden het al.. het was de hele nacht vechten om de wc!

Na het nemen van diarreeremmers rond een uur of 5 toch nog even in slaap gevallen!

De volgende ochtend werden we om 9.00uur opgehaald voor een fietstocht door de plantages van Melaka.. nou allebei zo slap als een vaatdoek, geen hap door onze keel gekregen bij het ontbijt.. maar toch op de fiets gestapt! JA ECHT.. WIJ OP DE FIETS (moet niet gekker worden he?)
Fietstocht was wel oke.. niet super ofzo.. het fietsen door de natuur, plantages en langs de verschillende fruitbomen was leuk maar die gids stopte om de 500m om wat te vertellen over van alles en nog wat.. duurde ons allemaal net iets te lang!

Na het fietsen terug naar het hotel, boekie gelezen etc.
Eind van de middag de stad ingelopen.. en het is echt waar.. de steden in Azie stinken enorm.. bah!

Net lekker(weer voor het eerst sinds gisteravond) Westers gegeten bij het HardRockCafe!

Morgen richting de grote stad, Kuala Lumpur!! We willen heel graag de towers op.. kijken of we dat kunnen regelen!

Ajuus!

• 31 Juli 2014 - 17:50

Pa En Ma:

He kids,
    Net de eerste fotos van jullie bij de towers gezien, zijn benieuwd of jullie ook naar boven gaan.
    Ziet er geweldig indrukwekkend uit!
    Plezier van de nieuwe camera? Foto's zijn mooi!
    Poeperitis hopelijk over!
    x pa en ma