Dagen voor vertrek - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Niels Jenn - WaarBenJij.nu Dagen voor vertrek - Reisverslag uit Baarn, Nederland van Niels Jenn - WaarBenJij.nu

Dagen voor vertrek

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Niels

23 Juli 2014 | Nederland, Baarn

Een aantal van jullie hadden gevraagd of we nog een blog gingen bijhouden..
Nou bij deze toch maar even snel één gestart!

Ik heb geen idee of we er veel op zullen zetten maar ach.. T is het proberen waard!

De afgelopen twee dagen komen we steeds meer in vakantiestemming, de laatste inkopen zijn gedaan (jaja.. Ik heb wandelschoenen en Niels een padvindersbroek hihihi)!

Ook is ons huisje bijna helemaal opgeruimd en schoon.. ik zeg zo goed als klaar voor vertrek!

Nu nog even snel met de ouders koffie en taart.. Dan naar huis om waarschijnlijk nog een paar uur als een gestresst kippetje rond te lopen..

We hebben er zin in!
Ajuu!

• 23 Juli 2014 - 22:13

Mama:

Lieve kinderen,
    Een goede reis en heeeeel veel plezier gewenst.