Merang - Reisverslag uit Marang, Maleisië van Niels Jenn - WaarBenJij.nu Merang - Reisverslag uit Marang, Maleisië van Niels Jenn - WaarBenJij.nu

Merang

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Niels

09 Augustus 2014 | Maleisië, Marang

Ivm negatieve berichten over de accommodatie bij het meer heeft Van Verre wat anders aan de kust voor ons geboekt!

Koffers ingepakt, ontbeten en uitgecheckt! Op naar de volgende bestemming!
Weer een prachtige route mogen rijden (en ik navigeren.. Zie foto) door dit onwijs mooie land! Langs/Door bossen, palmolie plantages en langs Kenyir Lake, een gigantisch meer!
De goed aangelegde wegen en het weinige verkeer zorgde ervoor dat we flink door konden rijden.. fijn want we zagen er een beetje op tegen om weer uren door de bergen te moeten rijden..
Eerst zagen bordjes langs de weg 'pas op, overstekende tapirs', later diezelfde borden maar dan voor olifanten.. We fantaseerden al meteen wat we zouden doen als..

Helaas moesten we het doen met (enorme) verse olifantendrollen.. (later hoorden we dat de olifanten 's nachts wel vaak te zien zijn)

S middags aangekomen bij het volgende hotel.. heerlijk aan het strand ff 1,5 dag niksen! 'S avonds ff rondgereden.. nou behalve zon, zee en strand is hier niets te beleven.. vervelend zeg.. hihi

Dit berichtje schrijf ik dan ook op mijn strandbedje.. en Niels ligt in het water te dobberen.. TOP!

Morgen voor de laatste keer verkassen.. nu nog ff relaxen!

• 09 Augustus 2014 - 16:20

Ma:

Super dat het jullie daar zo goed gaat!
    x
    ps Niels, pa is naar de appie om staatsloten te kopen.........wie weet voor jullie volgende reis!